Valeu! 1.5 ani de cand nu am mai updatat topicul asta. Ia sa bagam o reimprospatare.
Am ajuns la 169.000km. De cand nu am mai scris pe aici am facut cred vreo 50.000km si am rezolvat/schimbat cateva chestii:
-revopsit cateva elemente de caroserie(intre timp au mai aparut chestii de vopsit...deh, Bucuresti);
-am revenit la admisia stock, din motive de liniste
;
-am schimbat cilindrul de ambreiaj;
-am refacut caseta de directie care pierdea ceva lichid pe langa coloana de directie.
Cilindrul nou este Herth-Buss Jakoparts(la recomandarea celor care l-au mai schimbat pe Accord), care a mers perfect doar cateva mii de km, dupa care a inceput si el sa scartaie usor. L-am gresat cu Shin-Etsu si a tacut de atunci. Si pe cel vechi am incercat sa-l tratez cu Shin-Etsu, dar la el n-a functionat.
Caseta de directie...aici e mai complicat. Caseta mea pierdea lichid pe langa coloana de directie, o chestie destul de rara. De obicei buba apare la unul din capetele de bara, din cauza gropilor. Una peste alta am reconditionat-o complet, cu piese OEM si cu manopera la Vali
Cand am luat masina avea la servo ATF in loc de PSF. Asta a fost primul lucru inlocuit la masina dupa ce am luat-o. Tind sa cred ca a avut si asta un rol in uzura prematura a simeringului ala de la coloana.
Recent a primit un polish complet si un tratament hidrofob pt geamuri, in asteptarea toamnei.
Pentru iarna am hotarat sa trec la roti pe 16", dupa 5 ani de 17". Dupa 2 ierni linistite dpdv al evenimentelor neplacute, iarna trecuta am spart 2 anvelope intr-o groapa, ceea ce combinat cu faptul ca oricum trebuia oricum sa schimb gumele de iarna sezonul asta, a dus la decizia de a trece la 16.
Ca atare am achizitionat un set de jante pe 16" OEM din echiparea executive, exact ca cele cu care a venit masina.. Iar ca si anvelope am ales Falken Eurowinter HS449 205/55/16 91H pe care le-am prins la un super pret: 266lei/buc de la cauciucuridirect. Ca idee, asa arata feedback-ul de pe tyrereviews uk:
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Falken...-HS449.htm. Din ce am cautat eu au de departe cel mai bun raport calitate/pret in momentul asta.
Urmeaza revizia de 170.000km cu ulei, filtre, curatare electromotor si reglaj de tacheti, undeva prin noiembrie cred. Tot pana in iarna trebuie sa rezolv si o ciupitura aparuta in pielea de pe scaunul soferului. Nu stiu exact daca a crapat pielea sau daca am agatat-o eu cu ceva, cert e ca e ciupita si ma enerveaza. Inca nu stiu daca schimb doar bucata aia de piele sau retapitez tot scaunul. Mai studiez.
Cateva poze facute chiar dupa polish: