Ma gandesc ca eu un sasiu EK atunci sigur ii trebuie bracketul ala.
Tegiwa are nou de vanzare daca nu gaseste niciunde second.
Am sa caut in garaj sa vad daca il mai am eu pe ala de la Si, desi ma indoiesc ca am aruncat multe ultima data cand am facut curat.
P.S. Poate ii zici sa intre un pic pe la noi sa isi prezinte proiectul
21-03-2012, 15:44 (This post was last modified: 21-03-2012, 15:57 by LauX_LauX_LauX.)
EJ6 96-00. Are ambii suporti de motor si de la B si de la D dar nu merg niciunu. Probabil din cauza ca motoru provine de pe DelSol si acolo difera T braketu asta.
(21-03-2012, 15:34)yulasinio Wrote: P.S. Poate ii zici sa intre un pic pe la noi sa isi prezinte proiectul
Nu prea are el treaba cu forumurile, nici macar cont pe facebook nu are Dar il conving eu sa ni se alature...
Apropo: dupa ce am concurat la Arad in echipa acum vor toti CRX
Prizele intra perfect sub semnalizari, deocamdata vor baga aier in cutia filtrului de aier dar pe viitor vor racii discurile.
La suspensie am schimbat doar telescoapele, am pus ceva no-name pe gaz care sunt umpic mai scurte si cu 30% mai dure fata de cele stock. Acum nu se mai inclina asa de tare si nici nu mai face balans, imi place mult ca nu mai fuge spatele.
buna treaba cu racirea, vad ca din ce in ce mai multa lume isi face racire pentru frane, iar din feedback-ul oameniilor am vazut ca pe langa o franare mai buna si lipsa de fade aduce si o viata considerabil mai mare pentru placute.
e de viitor
(15-05-2012, 11:43)kinky_boy Wrote: @toyboy, ce rost are sa mai faca alti suporti cand poate sa decupeze aparatorile frumos cu flexu
daca decupeaza generos din ele, no problem, dar daca face precum in poza nu prea castigi mai nimic, prima data se indaparteaza protectiile si apoi se pune tub aditional
frumos lucrat, dar de ce trebuie din doua parti? nu-ti ajungea doar cea din dreapta? aia din stanga vad ca trece si pe langa galerie si e si inestetica.