This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

´90 HONDA CRX 1.6I 16V RED (ED9)



 

Ce an e coupe-ul? s-ar putea sa aiba nevoie de T bracketul de pe seria B.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

(21-03-2012, 15:16)yulasinio Wrote: Ce an e coupe-ul? s-ar putea sa aiba nevoie de T bracketul de pe seria B.


+1 Biggthumpup



Reply



 

Ma gandesc ca eu un sasiu EK atunci sigur ii trebuie bracketul ala.

Tegiwa are nou de vanzare daca nu gaseste niciunde second.
Am sa caut in garaj sa vad daca il mai am eu pe ala de la Si, desi ma indoiesc ca am aruncat multe ultima data cand am facut curat.

P.S. Poate ii zici sa intre un pic pe la noi sa isi prezinte proiectul Icon_wink
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

EJ6 96-00. Are ambii suporti de motor si de la B si de la D dar nu merg niciunu. Probabil din cauza ca motoru provine de pe DelSol si acolo difera T braketu asta.

(21-03-2012, 15:34)yulasinio Wrote: P.S. Poate ii zici sa intre un pic pe la noi sa isi prezinte proiectul Icon_wink

Nu prea are el treaba cu forumurile, nici macar cont pe facebook nu are Icon_smile Dar il conving eu sa ni se alature...

Apropo: dupa ce am concurat la Arad in echipa acum vor toti CRX Icon_biggrin

Sa mai pun 2 poze:


Attached Files Thumbnail(s)
       



Reply



 

si al meu tot de coafeza e b-ul si mi-a trebuit alt T braket



Reply



 

M-am uitat aseara in garaj dar nu l-am gasit Icon_sad

Daca nu gaseste omul pe acolo am sa intreb pe aici sa vedem daca are cineva unul in plus.
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

OK!
Mai are multe de facut pe la ea:
-instalatia electrica;
-catback-u;
-timoneria;
-pompa servo.



Reply



 

interesanta jucarie, am vazut-o pe viu in ar. suna, arata si demareaza bine Icon_biggrin
//-// (()) //\\// //)) //\\



Reply



 

Pana la urma am urcat bratele pe CRX...
Am pregatit si prizele de aier.
Urmeaza galeria si ECU


Attached Files Thumbnail(s)
                       
   



Reply



 

Unde intra prizele alea de aer? Ai refacut toata suspensia si la CRX?
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

Prizele intra perfect sub semnalizari, deocamdata vor baga aier in cutia filtrului de aier dar pe viitor vor racii discurile.
La suspensie am schimbat doar telescoapele, am pus ceva no-name pe gaz care sunt umpic mai scurte si cu 30% mai dure fata de cele stock. Acum nu se mai inclina asa de tare si nici nu mai face balans, imi place mult ca nu mai fuge spatele.


Attached Files Thumbnail(s)
           



Reply



 

buna treaba cu racirea, vad ca din ce in ce mai multa lume isi face racire pentru frane, iar din feedback-ul oameniilor am vazut ca pe langa o franare mai buna si lipsa de fade aduce si o viata considerabil mai mare pentru placute.
e de viitor Icon_smile



Reply



 

nice, vei vrea sa scoti aoparatorilea alea de metal din spatele discurilor.... Icon_wink va trebui sa gasesti alta forma de sustinere a furtunului de racire



Reply



 

Mai e pana atunci, deocamdata colecteaza aier pt intake. Am scos rezonatoru si vasu cu lichid pt geamuri.


Attached Files Thumbnail(s)
           



Reply



 

@toyboy, ce rost are sa mai faca alti suporti cand poate sa decupeze aparatorile frumos cu flexu Icon_smile



Reply



 

(15-05-2012, 11:43)kinky_boy Wrote: @toyboy, ce rost are sa mai faca alti suporti cand poate sa decupeze aparatorile frumos cu flexu Icon_smile


daca decupeaza generos din ele, no problem, dar daca face precum in poza nu prea castigi mai nimic, prima data se indaparteaza protectiile si apoi se pune tub aditional Icon_wink



Reply



 

Cam asa a iesit:


Attached Files Thumbnail(s)
               



Reply



 

frumos lucrat, dar de ce trebuie din doua parti? nu-ti ajungea doar cea din dreapta? aia din stanga vad ca trece si pe langa galerie si e si inestetica.

ce furtun e asta de ai folosit, din ala de hota?



Reply



 

Cum a zis si kinky_boy, nu trebuia sa te complici sa tragi din doua parti. In rest numai bine Icon_smile
Honda nu arde uleiul, il foloseste.



Reply



 

pe langa caldura pe care o aduna partea de pe stanga, iti mai induce si turbulente aiurea acolo la imbinare. lasa una singura ca e ok.
Invidia Injen Weapon-R Eibach Drag Wheels Skunk2 Magnat



Reply


Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


  Theme © 2014 iAndrew  
Powered By MyBB, © 2002-2024 MyBB Group.  
HondaTalk.ro © 2010-2024 - All Rights Reserved.